Celebra "locaţie" invocată în repetate rânduri de către consultanţii imobiliari pare a fi mai puţin importantă în această perioadă decât preţul. Treci de târgul auto din Vitan, de pe malul Dâmboviţei, şi mai mergi aproape patru kilometri până ajungi lângă proiectul Confort City, cel mai mare ansamblu rezidenţial construit în Bucureşti în ultimii ani: şase tronsoane cu 12 blocuri şi 1.680 de apartamente, din care zece blocuri au fost finalizate, iar ultimele două (280 de apartamente) sunt la stadiul de finisaje, urmând a fi date în folosinţă în vară.
Un indicator mare cu o săgeată înspre dreapta te ghidează din Splaiul Unirii către un drum de beton prin mijlocul unui câmp care dă senzaţia că este brăzdat recent. Un şir de circa 20 de maşini se lungesc pe ambele benzi ale drumului până la intrarea în incinta complexului, blocată cu o barieră după modelul celor de la aeroport. "Primele două ore sunt gratuite", ţine să precizeze unul dintre paznicii complexului, care ne dă o cartelă de carton pe care să o folosim la ieşire.
Blocurile sunt crem, au o structură formată din parter, zece etaje şi mansardă, iar arhitectura exterioară nu pare a fi fost o prioritate pentru dezvoltatori: totul este foarte simplu şi drept. La ieşirea din scările blocurilor sunt grupate patru-cinci containere de plastic verzi pentru colectarea gunoiului. De balcoane stau agăţate zeci de aparate de aer condiţionat, deasupra cărora pot fi observate antenele operatorilor de televiziune digitală.
Printre blocuri, deşi temperaturile sunt negative şi vântul suflă destul de puternic, mai multe mame şi bunici îşi plimbă copiii sau nepoţii în cărucioare, pe sub balcoane din care mai atârnă afişe care indică faptul că şi unii dintre cumpărători au decis să vândă apartamentele.
La parterul unui bloc o femeie spală geamurile uşii de la intrare. Dincolo de aceasta însă nu sunt afişate