Cosmote România extinde programul de loialitate şi recompensare pentru toate segmentele de clienţi prin lansarea unui pachet unic, perfect echilibrat, de oferte atât pentru abonaţi cât şi pentru utilizatorii cartelelor preplătite, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
"Am intrat pe piaţă cu scopul de a face telefonia mobilă accesibilă tuturor românilor. Pentru a continua să transpunem această promisiune în realitate, creăm constant oferte dedicate pentru a acoperi cele mai complexe nevoi de comunicare ale clienţilor noştri, la cel mai bun raport calitate-preţ. În acest sens, am creat un pachet unic de comunicare atât pentru clienţii existenţi, cât şi pentru clienţii noi, respectiv pentru abonamente şi cartele preplătite, menit să le răsplătească loialitatea şi să le ofere cele mai bune soluţii de comunicare", a declarat Michail Leousis, CRM & Commercial Planning Senior Manager, Cosmote România.
F. A. Cosmote România extinde programul de loialitate şi recompensare pentru toate segmentele de clienţi prin lansarea unui pachet unic, perfect echilibrat, de oferte atât pentru abonaţi cât şi pentru utilizatorii cartelelor preplătite, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
"Am intrat pe piaţă cu scopul de a face telefonia mobilă accesibilă tuturor românilor. Pentru a continua să transpunem această promisiune în realitate, creăm constant oferte dedicate pentru a acoperi cele mai complexe nevoi de comunicare ale clienţilor noştri, la cel mai bun raport calitate-preţ. În acest sens, am creat un pachet unic de comunicare atât pentru clienţii existenţi, cât şi pentru clienţii noi, respectiv pentru abonamente şi cartele preplătite, menit să le răsplătească loialitatea şi să le ofere cele mai bune soluţii de comunicare", a declarat Michail Leousis, CRM & Commercial Planning Senior Manager, Cosmote România.
F. A.