Patru camioane, încărcate cu 100 de tone de grâu, în valoare de 30.000 de euro, fără TVA, s-au „evaporat" în timp ce se întorceau din Bulgaria, pe 16.02.2011, cu destinaţia Constanţa. Marfa fusese cumpărată de Barter Trading România, companie controlată de omul de afaceri Aydîn Dogan, de la filiala sa de la sud de Dunăre, Barter Bulgaria şi trebuia să ajungă în depozitele societăţii constănţene Dobrogea SA. Tranzacţia s-a derulat după toate reglementările legale, a fost contractată o firmă de transport şi toată lumea credea că este un transport ca oricare altul. Până ce constănţenii au realizat, la un moment dar, că tirurile cu grâu nu mai ajung la destinaţie, iar şoferii şi marfa au dispărut fără urmă.
Reprezentanţii Barter România au anunţat poliţia şi au trecut la investigaţiile proprii, pentru a nu da timp hoţilor să-şi şteargă definitiv urmele. Aşa s-a descoperit că bărbatul care se angajase să le aducă cele 100 de tone de grâu din Bulgaria nu numai că nu avea absolut nici o legătură cu firma a cărui reprezentant spunea că este, respectiv Valmar Star SRL din Lumina, dar s-a folosit de ştampile în original ale societăţii cu pricina, a falsificat semnături şi contracte, acţionând în numele unei firme clonate până în cele mai mici amănunte. Mai mult, cele patru camioane folosite pentru transportul grâului au fost închiriate, tot pe baza ştampilelor, semnăturilor şi documentelor falsificate, de la SC Gabriel Com SRL, o firmă din judeţul Ialomiţa, care i-ar aparţine primarului municipiului Slobozia, Gabi Ionaşcu. Din cele relatate de către oficialii Barter Trading SRL, primarul Sloboziei nu a ştiut cui închiriază camioanele, cu atât mai mult cu cât i se prezentaseră documente în original, astfel încât edilul nu poate fi acuzat de complicitate. Povestea este, în continuare, extrem de ciudată, mai ales după declaraţiile contradictorii date azi noapte