FC Dinamo a încheiat un parteneriat de imagine cu Mitsubishi, pe o perioadă de doi ani, sigla firmei constructoare de maşini urmând să fie imprimată pe tricoul de joc al echipei pregătite de Ioan Andone.
Antrenorul Ioan Andone, care avea deja un contract de imagine cu Mitsubishi, s-a declarat încâtat de alăturarea celor două nume: "Eu sunt client mai vechi, de şapte luni de zile. Mă bucură faptul că ne-am asociat numele cu Mitsubishi, care e clar un campion. Trebuie să demonstrăm şi noi că suntem campioni şi la comportament dar şi pe teren. E important ce arătăm lumii".
Preşedintele Consiliului de Administraţie al FC Dinamo, Nicolae Badea, speră ca pe durata derulării contractului să găsească cele mai bune formule de colaborare. "E vorba de un parteneriat care ne va permite să lucrăm pe o perioadă de doi ani de zile, în care vom identifica cele mai bune reţete de comunicare şi colaborare. Mă bucur că putem să anunţăm acest parteneriat", a declarat Badea, în cadrul conferinţei de presă care a avut loc la show-room-ul Mitsubishi.
Directorul executiv al distribuitorului mărcii japoneze în România, Daniel Antor, consideră că partenerii contractului de imagine au valori comune: "Suntem onoraţi să anunţăm acest parteneriat cu Dinamo, pe un termen destul de lung. Cred că în afara clauzelor contractuale, ceea ce ne leagă este încrederea în valori comune, performanţă, spirit de echipă şi excelenţă".