În încercarea de a strânge fonduri atât pentru controversatul site, cât şi pentru fondul de solidaritate menit să susţină procesul lui Julian Assange, WikiLeaks a decis deschiderea unui magazin online, scrie Mashable.com.
Magazinul este condus de compania germana Spreadshirt AG şi pune la dispoziţia celor interesaţi tricouri, genţi, umbrele toate având pe ele logo-ul WikiLeaks, fotografia lui Assange sau sloganul organizaţiei "Courage is contagious" (Curajul este contagios).
Acest efort este unul suplimentar, întrucât Assange urmează să primească 1,3 milioane de dolari din autobiografia sa. Într-un interviu acordat Sunday Times, în luna decembrie, acesta a explicat concret care este situaţia lui financiară: "Nu vreau să scriu această carte, însă sunt nevoit să o fac". Cheltuielile de judecată au fost până în prezent de 200.000 de lire şi am nevoie de bani suplimentari pentru a ma apăra în continuare şi pentru a putea ţine WikiLeaks pe linia de plutire", a precizat Assange.
În încercarea de a strânge fonduri atât pentru controversatul site, cât şi pentru fondul de solidaritate menit să susţină procesul lui Julian Assange, WikiLeaks a decis deschiderea unui magazin online, scrie Mashable.com.
Magazinul este condus de compania germana Spreadshirt AG şi pune la dispoziţia celor interesaţi tricouri, genţi, umbrele toate având pe ele logo-ul WikiLeaks, fotografia lui Assange sau sloganul organizaţiei "Courage is contagious" (Curajul este contagios).
Acest efort este unul suplimentar, întrucât Assange urmează să primească 1,3 milioane de dolari din autobiografia sa. Într-un interviu acordat Sunday Times, în luna decembrie, acesta a explicat concret care este situaţia lui financiară: "Nu vreau să scriu această carte, însă sunt nevoit să o fac". Cheltuielile de judecată au fost până în prezent de 200.000 de lire şi am nevoie de bani suplimentari