Cel mai nou proiect de promovare a Cetăţii Alba Carolina, “Respiră aerul istoriei” a primit parafa Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului. Proiectul îşi propune promovarea potenţialului turistic al Cetăţii în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică, prin crearea unui pachet integrat de activităţi de marketing. În acest sens, fortificaţia va fi prezentată la evenimente şi târguri naţionale, pentru a deveni vizibilă ca destinaţie turistică.
Contractul a fost semnat în data de 18 noiembrie, anul trecut, iar valoarea investiţiei este de 1.033.249,95 lei. Din această sumă, valoarea eligibilă din FEDR este de 665.850,04 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional 94.002,36 lei, iar cofinanţarea municipiului Alba Iulia reprezintă 23.500,59 lei. “Suntem conştienţi că nu e de ajuns să avem Cetatea. E obligatoriu să ştim şi ce să facem cu ea, cum să o conservăm, cum să o facem mai frumoasă şi, la fel de important, cum să o promovăm ca produs turistic pentru vizitatorii din ţară şi străinătate”, a explicat primarul Mircea Hava.
Promovarea Cetăţii albaiuliene se va face şi prin intermediul uni film documentar de 10 minute, un spot publicitar video şi audio, un videoclip de 45 de secunde, 25 de inserţii publicitare audio-video, 8.000 de cărţi poştale, magneţi de frigider, steguleţe, broşuri, hărţi şi agende.
Durata de implementare a proiectului este de 10 luni.
URL scurt: http://alba24.ro/?p=16416
Cel mai nou proiect de promovare a Cetăţii Alba Carolina, “Respiră aerul istoriei” a primit parafa Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului. Proiectul îşi propune promovarea potenţialului turistic al Cetăţii în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică, prin crearea unui pachet integrat de activităţi de marketing. În acest sens, fortificaţia va fi prezentată la evenimente şi t