Fotbalist de succes, campion mondial cu Spania, câştigător al tuturor trofeelor posibile cu Barcelona şi iubitul superbei Shakira, lui Pique nu i-a mai rămas decât să-şi facă un nume şi în lumea modei, devenind imaginea liniei masculine a casei de modă Mango.
Nu este zi să nu se vorbească despre el. În această săptămână, nu doar că au ieşit la lumină fotografiile care confirmă relaţia lui Pique cu Shakira, dar fotalistul blaugrana a devenit şi imaginea mărcii de modă masculină H.E. by Mango, pentru următoarele două sezoane, scrie Europa Press. Cu siguranţă, 2011 se anunţă deja a fi anul lui Pique.
Succesul şi profesionalismul au fost motivele principale pentru care Mango l-a ales pe tânărul fotbalist al Barcelonei ca imaginea sa. De altfel, iubita sa, cântăreaţa columbiană Shakira, a lucrat şi ea pentru Mango în vara trecută, la Campionatul Mondial din Africa de Sud.
În plus, Gerard Pique este reprezentantul perfect al tipului de bărbat pe care marca de îmbrăcăminte vrea să îl îmbrace: un bărbat tânăr, cu personalitate, "casual" şi cu un stil propriu. Asta chiar dacă în imaginile difuzate de Mango cu Pique în veşmintele mărcii, acesta apare cu un stil diferit de cel pe care-l afişa în afara terenului de joc până acum.
Cu această colaborare, linia de modă masculină, care până acum nu a avut modele masculine cunoscute, se apropie de strategie brandului Mango, care, în cazul femeilor, mereu a avut nume cunoscute în campaniile publicitare.
H.E. Mango a fost creată în 2008, cu obiectivul de a oferi bărbaţilor o linie de modă masculină actuală şi modernă. Stilul său se bazează în actualizarea "clasicului", dându-i o notă actuală, adaptându-l la vremurile moderne.
Vezi FOTOGALERIE si VIDEO pe adevarul.es