O companie aeriana britanica si-a cerut scuze fata de clientii sai de origine evreiasca pentru aprovizionarea avionului cu mancare pe baza de carne de porc, in loc de mancarea specifica cuser, potrivit CNN.
Easy Jet a declarat ca a comis aceasta greseala in timpul unui zbor de la Londra la Tel Aviv.
O parte dintre pasagerii aflati in avion au fost nevoiti sa astepte timp de patru ore si jumatate, durata cursei, pentru a servi masa.
Canistrele cu alimentele destinate cursei catre Tel Aviv au fost confundate cu cele pentru cursele obisnuite, astfel incat aeronava a fost aprovizionata incorect, a declarat un purtator de cuvant al companiei aeriene. O companie aeriana britanica si-a cerut scuze fata de clientii sai de origine evreiasca pentru aprovizionarea avionului cu mancare pe baza de carne de porc, in loc de mancarea specifica cuser, potrivit CNN.
Easy Jet a declarat ca a comis aceasta greseala in timpul unui zbor de la Londra la Tel Aviv.
O parte dintre pasagerii aflati in avion au fost nevoiti sa astepte timp de patru ore si jumatate, durata cursei, pentru a servi masa.
Canistrele cu alimentele destinate cursei catre Tel Aviv au fost confundate cu cele pentru cursele obisnuite, astfel incat aeronava a fost aprovizionata incorect, a declarat un purtator de cuvant al companiei aeriene.