Televoice, compania care detine brandul Evolio, ar putea vinde in acest an 10.000 de sisteme de navigatie GPS in valoare de 1,5 milioane de euro, a declarat pentru Wall-Street.ro, Liviu Nistoran, proprietarul si directorul general al producatorului cu afaceri estimate la 6,3 milioane de euro in acest an.
Astfel, compania va ajunge la o cota in jurul a 14,3% dintr-o piata totala de circa 70.000 de unitati si la 16,6% din totalul vanzarilor in valoare de 9 milioane euro. Printre principalii concurenti ai Evolio pe piata locala se numara brandurile Mio si Garmin.
Anul trecut compania a vandut aproximativ 10.000 de dispozitive GPS care au totalizat 1,8 milioane de euro, inregistrand o cota de 17 % in privinta numarului de unitati si de 20% ca valoare.
Sistemele de navigatie GPS au reprezentat anul trecut circa jumatate din afacerile Televoice de 3,5 milioane de euro.
“Cel mai bine vandut model GPS Evolio in 2010 a fost Evolio E510 la un nivel de pret de 700 de lei, reprezentand 34% din volumul sistemelor de navigatie vandute de catre noi. A urmat apoi Evolio E460, la un nivel de pret de 600 lei, avand o pondere de 26% in vanzarile noastre in volum “, a explicat Liviu Nistoran (foto).
In ceea ce priveste preferintele utilizatorilor, acestia sunt din ce in ce mai atenti la acuratetea hartilor, la posibilitatea de actualizare a
acestora si la fiabilitatea si performantele tehnice ale produselor.
“Se observa tendinta consumatorilor de a achizitiona produsele cu un ecran mai mare”, a mai spus seful Televoice.
Compania a lansat in aceasta saptamana modelul N550, acesta fiind in prezent disponibil online, iar de la 1 martie si in retelele de retail, la un pret de 700 de lei.
Conducerea Televoice estimeaza ca va vinde 2.500-3.000 de unitati N550. Noul model de sistem de navigatie contine cea mai noua harta a Romanie