Ericsson Telecommunications România, subsidiara locală a furnizorului suedez de echipamente de telecom şi servicii pentru telefonia fixă şi mobilă, are 50 de angajaţi la Bucureşti specializaţi în servicii 4G LTE, una dintre cele mai spectaculoase tehnologii dezvoltate în acest moment la nivel mondial, care le va permite operatorilor de telefonie să ofere internet mobil la viteze de peste 100 Mbps - accesibile în acest moment doar prin reţele fixe.
Potrivit reprezentanţilor companiei, centrul din România poate gestiona operaţiuni de la distanţă şi să ofere suport pentru implementări LTE.
Compania a ajuns la un efectiv de 1.200 de angajaţi în România, după ce a preluat 400 de angajaţi ai operatorului telecom Romtelecom. Ponderea cea mai mare a angajaţilor Ericsson în România este în centrul de servicii deschis în 2007, unde lucrează în prezent circa 800 de oameni.
Reprezentanţii companiei au precizat că vor continua angajările şi în acest an, fără a preciza însă numărul de poziţii pentru care recrutează.
Numai în ultimele zile Ericsson a postat 15 poziţii active pe
site-ul de recrutare Bestjobs, pentru poziţii precum OSS/NMS Engineer sau IP engineer.
Ericsson România a avut în anul 2009 o cifră de afaceri de 123,5 milioane de euro şi un profit brut de 3,16 milioane de euro, potrivit datelor publicate la Registrul Comerţului.
Alcatel-Lucent, unul dintre cei mai mari furnizori globali de servicii şi echipamente de comunicaţii, a efectuat la începutul săptămânii în România prima demonstraţie publică a capabilităţilor tehnologiei 4G LTE.
Ericsson Telecommunications România, subsidiara locală a furnizorului suedez de echipamente de telecom şi servicii pentru telefonia fixă şi mobilă, are 50 de angajaţi la Bucureşti specializaţi în servicii 4G LTE, una dintre cele mai spectaculoase tehnologii dezvoltate în acest moment la ni