UPC a pierdut anul trecut in Romania peste 93.000 de clienti, ajungand la sfarsitul anului la 1,15 milioane abonati si inregistrand scaderi pe toate liniile de business: televiziune, internet si telefonie fixa, arata datele grupului Liberty Global. Evolutia negativa este explicata de conducerea UPC prin inrautatirea conditiilor economice, care au pus presiune in special pe clientii cu venituri sub medie, fapt care a dus la pierderi pe segmentul de televiziune analogica. Rezultatele financiare vin in contextul in care joi atat Catalin Tolontan, pe blogul sau cat si ZF au informat, pe surse din piata, ca RCS&RDS negociaza cumpararea UPC.
La sfarsitul anului trecut, UPC Romania avea in total peste 1,15 milioane utilizatori, in scadere cu 7,45% (cu 93.200 de utilizatori) fata de sfarsitul anului 2009. Este drept, in ultimele trei luni din 2010, operatorul a inregistrat o usoara crestere a numarului total de clienti (400 de utilizatori) raportat la trimestrul anterior al aceluiasi an.
Fata de sfarsitul lui 2009, UPC a inregistrat anul trecut scaderi pe toate liniile de business
Comparatia cu anul 2009, arata insa ca UPC Romania a scazut anul trecut nu doar pe principala linie de business, serviciile TV, ci si pe celelalte segmente: internet si telefonie fixa. Astfel, La sfarsitul lui 2010, UPC avea 255.000 de abonati la serviciile de internet, in scadere cu 4,6% fata de sfarsitul anului anterior si 140.800 de clienti la serviciile de telefonie fixa, in scadere cu 6,5% fata de 2009.
"Inrautatirea indicatorilor macroeconomici in anumite sectoare, cum ar fi cel bugetar, au mentinut presiunea economica asupra clientilor, cu precadere asupra celor cu venituri sub medie, aceasta traducandu-se intr-o diminuare a bazei de clienti pe segmentul de televiziune analogica. Vom continua sa incurajam migrarile la televiziunea digitala, oferind pache