Producătorul sud-coreean de electronice şi electrocasnice Samsung estimează că în acest an va vinde cu 80% mai multe laptopuri decât anul trecut, mizând pe noile modele de PC-uri, scrie Bloomberg.
Compania ţinteşte vânzări de 18 milioane de laptopuri la nivel mondial, faţă de 10 milioane de unităţi de anul trecut, potrivit lui Kevin Lee, vicepreşedinte al companiei de soluţii de IT Suwon.
Atingerea acestei ţinte de vânzări ar duce Samsung la o cotă de 6-7% pe piaţa mondială de laptopuri, faţă de 5 procente din 2010. Creşterea vânzărilor de PC-uri la nivel global a avut de suferit în ultimul trimestru al anului trecut, când utilizatorii s-au orientat mai degrabă către tablet PC-uri precum Apple iPad, potrivit companiilor de cercetare IDC şi Gartner.
Piaţa mondială de PC-uri este aşteptată să crească cu 16% în acest an, la 409 de milioane de unităţi. Analiştii de la Gartner susţin că în timp ce consumatorii nu mai cumpără laptopuri, companiile continuă procesul de înlocuire a PC-urilor. Samsung se va axat pe modelele scumpe, în speranţa că utilizatorii vor fi interesaţi de laptopurile "premium". Compania va lansa în martie un laptop de acest tip. Samsung a intrat luna trecută şi pe piaţa locală de laptopuri.
Producătorul sud-coreean de electronice şi electrocasnice Samsung estimează că în acest an va vinde cu 80% mai multe laptopuri decât anul trecut, mizând pe noile modele de PC-uri, scrie Bloomberg.
Compania ţinteşte vânzări de 18 milioane de laptopuri la nivel mondial, faţă de 10 milioane de unităţi de anul trecut, potrivit lui Kevin Lee, vicepreşedinte al companiei de soluţii de IT Suwon.
Atingerea acestei ţinte de vânzări ar duce Samsung la o cotă de 6-7% pe piaţa mondială de laptopuri, faţă de 5 procente din 2010. Creşterea vânzărilor de PC-uri la nivel global a avut de suferit în ultimul trimestru al anului trecut, când u