Deichmann a înregistrat cifră de afaceri în România de 115,98 milioane lei în 2010, cu aproape 82% mai mult faţă de 2009 când grupul german a obţinut 63.769.444 RON, se arată într-un comunicat remis de companie.
La vânzarea de perechi de încălţăminte în România a atins o creştere semnificativă de 76,3% până la 1,36 milioane perechi (2009: 771.371). Şi cifra de afaceri brută a crescut până la 115,98 milioane lei (2009: 63.769.444 RON). Cu 15 magazine inaugurate anul trecut, sucursala din România a ajuns să deţină 36 magazine. A creat 120 noi locuri de muncă, având la final de an 340 angajaţi în total, cu 55% mai mult decât în anul precedent.
Grupul Deichmann a obţinut cea mai mare cifră de afaceri din ultimii 20 ani - mai mult de jumătate din aceasta s-a realizat în străinătate. Creştere semnificativă în Europa Centrală şi de Est - 68 filiale noi în 2010.
Cu o creştere de 12,5% în 2010 grupul Deichmann cu sediul central în Essen - Germania a înregistrat cea mai mare rată de creştere din ultimii 20 ani. La obţinerea acestor rezultate au contribuit în mod esenţial şi sucursalele celui mai mare retailer de încălţăminte din Centrul şi Sud-Estul Europei. Iar cifrele sunt în continuă creştere.
Deichmann - Austria joacă un rol central în strategia de dezvoltare a grupului în Centrul şi Sud-Estul Europei, coordonând de la Viena extinderea în Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia, România, Bulgaria şi cât de curând şi în Serbia. Pe plan internaţional grupul a vândut în 2010 în 19 ţări europene - s-a adăugat şi Spania - şi în SUA peste 152 milioane de perechi încălţăminte. Adică cu 14 milioane perechi sau cu 10% mai mult decât în anul precedent. Cifra de afaceri cumulată a grupului a crescut cu 12,5% de la 3,4 la 3,93 miliarde euro (net 3,4 miliarde). La finalul anului 2010 erau 2,939 magazine pe plan internaţional (2009: 2.767) şi circa 30.000 an