Şi mama şi tata o fac – şi se simt foarte bine. Cam aşa suna un slogan al anilor ’90-’96. Era, nu ştiu dacă vă mai amintiţi, o reclamă la Radio Contact. Suna ca un desen animat – şi arăta aşijderea, dar nu era, în absolut, deloc, deloc rea. Dovadă că, unora măcar, ne-a rămas în minte.
Care este tema reclamei cu... Carmol?
Şi eu, şi Geluţu, folosim Carmol – şi ne simţim (mai) bine.
Sigur, pare să spună doamna din reclamă, Geluţu se simte mai bine, tocmai pentru că este sub mine.
Dar, revenind puţin într-un registru cu umor, ei bine, înainte aşa se zicea, era chiar o vorbă: ..."frecţii cu Carmol la piciorul de lemn – tu crezi că e adevărat?" Sigur, "frecţii la piciorul de lemn" sunt lucruri care, de obicei, nu prea folosesc la nimic.
Dar "Carmol" foloseşte. Am fost răcit şi l-am încercat de curând.
Şi pentru că toate lucrurile se schimbă, şi pe Carmol îl mai cheamă, acum, uneori – şi FLU – funcţie de context şi de producător. Altfel, vorbim despre un produs banal: "loţiune pentru corp". Dar şi CARMOL FRECŢIE se pretează, fireşte, la o campanie cu conotaţii erotice.
Campania despre care vorbim aici are aerul, conţinutul şi structura unui testimonial. Un testimonial clasic.
În care ea, femeia, partenera noastră, vorbeşte despre produs.
În timp ce vorbeşte, se mişcă asemeni unei jucării, mai mult ori mai puţin stricate. E o mişcare de tip yo-yo, tovarăşa noastră de viaţă, tunsă scurt, băieţeşte, şatenă, la o vârstă de "35 plus" ori chiar "40 plus", se destăinuie camerei de luat vederi.
Ne spune "o poveste de familie".
Reprezintă o mărturie a fidelităţii faţă de produs. Ideea de bază este că şi mama îl freca pe tata tot cu... Carmol. Bunica – şi bunicul – cam făceau la fel. Cum probabil, în virtutea reciprocităţii, şi tata îi fricţiona spatele mamei cu acelaşi lichid în sticluţe de o sută de mililitri, acum ceva mai s