Google a facut una din cele mai mari schimbari in algoritmul care da rezultatele cautarilor, efectul fiind vizibil imediat in randul site-urilor care se bazeaza pe motorul de cautare pentru trafic.
Schimbarea vizeaza mutarea paginilor cu un continut mai bun intre primele rezultate si va afecta 12 la suta din rezultatele Google, potrivit oficialilor companiei, relateaza CNN Money.
"Scopul nostru este simplu: sa le oferim utilizatorilor rezultatele relevante pentru cautarile lor, pe cat de repede posibil", a spus purtatorul de cuvant al Google, Gabriel Stricker.
"Recent, utilizatorii nostri ne-au transmis ca vor mai putine rezultate cu site-uri ce au continut de slaba calitate", a adaugat acesta.
Schimbarile par sa afecteze agregatorii de informatii, precum Demand Media, AOL sau Huffington Post, care sunt acuzati de folosirea excesiva a practicilor SEO pentru a iesi in topul cautarilor.
De exemplu, o cautare cu Charlie Sheen, dupa noul algoritm, conduce intai la un articol din The New York Daily News, in timp ce, dupa vechiul algoritm, ar fi condus spre un articol din Huffington Post, iar New York Daily News ar fi aparut de abia pe a doua pagina de rezultate.
Astfel, managerii unor site-uri de genul Huffington Post au inceput sa se planga de faptul ca traficul le-a scazut dramatic peste noapte, in timp ce altii s-au aratat ingrijorati de faptul ca nu se vor putea adapta la schimbari destul de rapid.
Google a facut una din cele mai mari schimbari in algoritmul care da rezultatele cautarilor, efectul fiind vizibil imediat in randul site-urilor care se bazeaza pe motorul de cautare pentru trafic.
Schimbarea vizeaza mutarea paginilor cu un continut mai bun intre primele rezultate si va afecta 12 la suta din rezultatele Google, potrivit oficialilor companiei, relateaza CNN Mone