Se pare ca Google a dat din nou lovitura, oferind posibilitatea introducerii facilitatilor Google Docs in cadrul pachetelor operationale traditionale Office 2003, 2007 si 2010.
Platforma Google Cloud Connect se impune prin instrumentele sale de creare si modificare a documentelor, vizand transmiterea acestora online in maniera profesionala, relateaza Webnews.
Modalitatea de descarcare a programului a fost conceputa astfel incat sa fie compatibila cu versiunile Windows Microsoft Office, interactionand perfect cu Word, Excel si PowerPoint si eliminand schimbul continuu de fisiere via e-mail intre persoanele care doresc sa colaboreze la crearea aceluiasi document.
Potrivit sursei citate, performanta este pusa la dispozitia utilizatorilor in mod gratuit pentru o perioada de 90 de zile, pentru a fi testata si evaluata in cadrul intregului pachet Google Apps, demonstrand astfel inca odata veritabila ofensiva impotriva Microsoft.
Pentru moment, utilizatorii interesati de Google Cloud Connect pentru sistemele Mac prevazute cu Microsoft Office, nu pot beneficia de avantajele oferite, datorita lipsei compatibilitatii plug-in.
Se pare ca Google a dat din nou lovitura, oferind posibilitatea introducerii facilitatilor Google Docs in cadrul pachetelor operationale traditionale Office 2003, 2007 si 2010.
Platforma Google Cloud Connect se impune prin instrumentele sale de creare si modificare a documentelor, vizand transmiterea acestora online in maniera profesionala, relateaza Webnews.
Modalitatea de descarcare a programului a fost conceputa astfel incat sa fie compatibila cu versiunile Windows Microsoft Office, interactionand perfect cu Word, Excel si PowerPoint si eliminand schimbul continuu de fisiere via e-mail intre persoanele care doresc sa colaboreze la crearea aceluiasi document.