ROMTELECOM, unul din cei mai importanţi jucători de pe piaţa telecomunicaţiilor şi televiziuni digitale, păcăleşte clienţii şi încalcă cu bună ştiinţă prevederile Legii nr.449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora şi Ordonanţa nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor. Vă prezint o situaţie cu care m-am confruntat în urmă cu câteva zile şi care nu este singulară.
Chinezăria Coship
Acasa fiind, copilul începe să plângă că fetiţele PowerPuff din desenele animate care rulau la televizor au îngheţat pe ecran. Trebuie sa vă spun că sunt abonat la Romtelecom, care îmi asigură servicii de internet, telefonie fixă, televiziune digitală prin sistemul DOLCE şi IPTV. La copil în cameră este instalat unul din cele doua receivere DOLCE. Într-adevăr, fetiţa mea avea motive să plângă: desenele animate nu mai rulau normal pe ecran, ci fragmentat şi cu un sonor distorsionat. Era clar că receiver-ul nu mai prelucra corect semnalul primit de la antena parabolică, de vreme ce pe celălalt receiver conectat la aceeaşi antenă nu erau probleme. Zic: asta e, s-a dereglat ceva în el şi nu am decît să sun la Call-Center-ul Romtelecomului şi să anunţ defecţiunea.
Pun mâna pe telefon şi după ce respect indicaţiile unui robot, reuşesc în cele din urmă să intru în contact cu un reprezentant de la serviciul tehnic. Îi explic omului necazul meu şi acesta mă pune să resetez receiverul de vreo două ori şi să-l mai scot din priză încă de vreo două ori, după care mă întreabă dacă nu am scos cumva cartela din receiver sau cablul care vine de la parabolică şi intră în spate lui. Îi spun că nici prin cap nu mi-a trecut aşa ceva şi că nu m-am atins de chinezăria produsă de firma Coship.
Am uitat să vă spun că, până să ajung să vorbesc cu stimabilul de la Call-Center-ul Romtelecomului, receiver-ul aproape îşi dăduse o