Canalul TV face audienţe-record şi după 15 ani de la lansare. Care este secretul succesului? Postul Pro TV a fost „crescut“ de Adrian Sârbu ca o staţie-premium furnizoare de audienţă prin filme de succes, divertisment şi sport, susţinute de un marketing „ca la carte“.
Săptămâna trecută, Pro TV a atins un nou record de audienţă cu emisiunea „Românii au talent". Peste două milioane de români din mediul urban au stat cu ochii pe Pro TV, iar în minutul de aur postul TV a avut 4,5 milioane de telespectatori(!).
Citiţi şi:
VIDEO Cine hotărăşte că „Românii au talent"
Cifre la care nimeni nu s-a gândit că se mai poate ajunge de când s-a fragmentat piaţa TV. Mai mult, emisiunea a „rupt gura târgului" şi a doua zi, când a fost reluarea. Asta dovedeşte filosofia Pro TV, încă de la înfiinţarea sa în 1995: fabrică de audienţă. Postul TV s-a poziţionat încă de la început ca o staţie premium, menită să furnizeze audienţă.
Reţetele occidentale, succesul staţiei
Reţeta a fost să livreze filme de succes, divertisment de largă audienţă, evenimente sportive, totul împachetat într-un ambalaj modern. De unde acest succes? Într-o perioadă în care filmele cu Arnold Schwarzenegger şi Bruce Willis erau o raritate în România, nici nu i-a fost greu Pro TV-ului să se impună cu modelul său occidental.
Viziunea părintelui Pro TV, Adrian Sârbu, şi experienţa venită pe filiera lui Ronald Lauder, proprietarul companiei Central European Media Enterprises, actualul deţinător al staţiei, au făcut din Pro TV o fabrică de audienţă, de vedete şi de inovaţii. Şefii Pro TV nu au inventat roata în 1995, ci doar au împrumutat din reţetele de succes din afară şi le-au adaptat la publicul din România.
Geanina Corondan, una dintre vedetele care au făcut istorie în cadrul postului TV, explică succesul pe care l-a tot avut postul în ultimii 15