* Interviu cu Doru Cătălin Boştină, avocat coordonator în cadrul cabinetului de avocatură "Boştină şi Asociaţii"
Reporter: Cum a evoluat activitatea companiei anul trecut, comparativ cu 2009?
Doru Boştină: Iniţial mizam pe o creştere susţinută în zonele de utilităţi, infrastructură, mediu şi energie - zone care beneficiază de pe urma finanţărilor europene, dar aşteptările noastre s-au materializat doar parţial, din cauza întârzierilor cronice înregistrate la proiectele cu finanţări europene. De asemenea, predicţia noastră că economia va reveni pe creştere în a doua jumătate a anului nu s-a adeverit, economia româneas-că suferind în continuare ca urmare a crizei economice. Totuşi, am continuat extinderea teritorială în acele zone cu potenţial de creştere economică pe termen lung şi în care nu eram prezenţi. Acum, "Boştină şi Asociaţii" are 18 sucursale în provincie - la Timişoara, Braşov, Cluj, Sibiu, Deva, Râmnicu Vâlcea, Craiova, Piteşti, Ploieşti, Iaşi, Suceava, Constanţa, Galaţi, Piatra Neamţ, Oradea, Târgu Mureş, Bacău şi Focşani. De asemenea, am revenit, după o absenţă de patru ani, pe piaţa din Republica Moldova, activitatea biroului din Chişinău urmând să se concentreze cu precădere pe acordarea de consultanţă de business pentru construcţia instituţională, proiecte de infrastructură, finanţări internaţionale şi fonduri europene.
Reporter: Ce strategie aţi abordat pentru depăşirea acestei perioade?
Doru Boştină: Am analizat sinergiile dintre serviciile juridice oferite de casa de avocatură şi celelalte firme de consultanţă din cadrul grupului, iar demersul nostru pro-activ a fost bine recepţionat în piaţă. De asemenea, am introdus o nouă schemă de gestionare a raporturilor cu clienţii şi partenerii noştri, care să ne permită să avem o viziune mai clară asupra afacerilor lor şi a provocărilor de natură juridică şi/sau fiscală, precum şi o