Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a primit din partea constructorilor 64 de oferte pentru proiectarea şi execuţia tronsoanelor de autostradă Nădlac-Arad, Timişoara-Lugoj, Lugoj-Deva, Orăştie-Sibiu. Potrivit CNADNR, termenul limita pentru depunerea ofertelor s-a incheiat, urmand ca pe 1 si pe 2 martie sa aiba loc deschiderea acestora. Pentru fiecare lot al celor patru tronsoane au fost primite intre 3 si 9 oferte. Batalia cea mai mare se da pe un lot din autostrada Timişoara-Lugoj si un lot din autostrada Lugoj-Deva, pentru fiecare inregistrandu-se cate 9 oferte.
Ofertele pentru fiecare lot in parte
“Proiectare şi execuţie autostrada Nădlac-Arad şi Drum de legatură” Lot 1 – 7 ofertanţi, Lot 2 – 8 ofertanţi“Proiectare şi execuţie autostrada Timişoara-Lugoj” Lot 1 – 8 ofertanţi, Lot 2 – 9 ofertanţi“Proiectare şi execuţie autostrada Lugoj-Deva” Lot 1 km 0+000 – km 27+400 – 9 ofertanţi“Proiectare şi execuţie autostrada Orăştie-Sibiu” Lot 1 – 3 ofertanţi, Lot 2 – 8 ofertanţi, Lot 3 – 6 ofertanţi, Lot 4 – 6 ofertanţi.Pentru alt tronson, Deva-Orastie, CNADNR a semnat, in noiembrie, un contract cu asocierea Strabag AG-SC Strabag SRL-SC Straco Grup. Valoarea contractului este de 220,6 milioane euro (TVA inclus), din care contributia Comisiei Europene este pana la 133,6 milioane euro. Proiectul este finantat din fondul ISPA 2004 si are termen de finalizare 24 de luni din momentul inceperii lucrarilor. Tronsonul Deva-Orastie are 32,8 kilometri.
Potrivit unor informatii detinute de HotNews.ro printre companiile interesate sa participe la licitatii se afla si grupul Romstrade, controlat de omul de afaceri Nelu Iordache, care are incheiate numeroase contracte cu statul, mai ales pentru intretinerea si reabilitarea drumurilor nationale si autostrazilor, dar si pentru largiri de drumuri. Potrivit unor surse din