Grupul farmaceutic german "Bayer" AG a raportat, în mod surprinzător, prima pierdere trimestrială din ultimii şapte ani, din cauza deprecierii investiţiei în marca Schering.
În ultimul trimestru din 2010, pierderea companiei a fost de 145 de milioane de euro (199,5 milioane de dolari), faţă de un profit net de 153 milioane de euro în aceeaşi perioadă din 2009. Analiştii anticipau un profit net de 160,6 milioane de euro.
"Bayer" a înregistrat un provizion de 405 milioane de euro din cauza deprecierii mărcii Schering, pe care compania intenţionează să o scoată din uz.
Vânzările "Bayer" au crescut cu 14% în trimestrul al patrulea al anului trecut, la 9,01 miliarde euro, în timp ce analiştii aşteptau 8,52 miliarde euro. Veniturile diviziei de medicamente din cadrul "Bayer" au sporit cu 7,3% în ultimul trimestru din 2010, la 4,47 miliarde euro.
Pe întregul an 2010, profitul net al "Bayer" a scăzut uşor, de la 1,36 miliarde euro, la 1,3 miliarde euro. Vânzările au urcat însă cu 12,6%, la 35,1 miliarde euro.
Potrivit estimărilor companiei, vânzările vor fi, anul acesta, de 35 - 36 miliarde euro, sub cifra preconizată de analişti: 36,1 miliarde euro.
ALINA VASIESCU Grupul farmaceutic german "Bayer" AG a raportat, în mod surprinzător, prima pierdere trimestrială din ultimii şapte ani, din cauza deprecierii investiţiei în marca Schering.
În ultimul trimestru din 2010, pierderea companiei a fost de 145 de milioane de euro (199,5 milioane de dolari), faţă de un profit net de 153 milioane de euro în aceeaşi perioadă din 2009. Analiştii anticipau un profit net de 160,6 milioane de euro.
"Bayer" a înregistrat un provizion de 405 milioane de euro din cauza deprecierii mărcii Schering, pe care compania intenţionează să o scoată din uz.
Vânzările "Bayer" au crescut cu 14% în trimestrul al patrulea al anului trecut, la 9,01 miliarde