Succesul mărcii a fost confirmat prin gama variată de produse. În decursul ultimilor șapte ani, Dacia a devenit un veritabil succes la nivel mondial iar pentru următorii doi ani are în plan o nouă extinderea a gamei. Până în anul 2013, modelele Sandero, Logan şi Logan MCV vor fi reînnoite.
Dacia a mizat pe o strategie care i-a asigurat o poziţie solidă pe piaţa auto. A oferit ceea ce este esenţial în materie de automobile şi a afișat cel mai preţ, fără a face concesii la nivel de fiabilitate. Anul 2010 a confirmat că marca Dacoia este pe drumul cel bun pentru că, la nivel global, Dacia a atins un volum de vânzări de 348.279 unităţi, în creştere cu 11,8% față de 2009. Tot anul trecut, în Europa, Dacia a înregistrat o cotă de piaţă de 1,6%, cu 246. 920 vehicule înmatriculate, echivalând cu o creştere cu 15,2% faţă de anul 2009. În Franța, spre exemplu, Dacia a devienit, în 2010 a şasea marcă auto, cu o cotă de piaţă de 4,1% şi 110.075 vehicule înmatriculate, în creştere cu 65,6% faţă de anul 2009. Tot în Franța , și tot anul trecut , Dacia a devenit și a a patra marcă în ceea ce priveşte vânzările către persoane fizice.
Gama variată de produse i-a asigurat succesul
Dacia si-a înnoit permanent gama de vehicule iar modelele noi s-au vândut ca pâinea caldă. Un exemplu ar fi Dacia Sandero care a înregistrat vânzări de 155.000 de unităţi în 2010 ( un sfert dintre ele fiind versiuni Stepway). Și Duster a contribuit semnificativ la creșterea vânzărilor pentru că după numai un an de comercializare a înregistrat peste 100. 000 de comenzi. În total, anul trecut , în întreaga lume, au fost înmatriculate peste 67 000 modele Dacia Duster iar în Europa s-au vândut peste 56. 249 de unități Duster din care 19.689 doar în Franța.
Duster, premiantul
Succesul Duster se vede și în numeroasele premii care i-au fost acordate: premiul AutoBes