Facebook va depăşi Yahoo! pentru prima dată pe piaţa publicităţii online de tip display din SUA, ajungând la o cotă de piaţă de 21,6%, faţă de 16,4% cât prevăd analiştii că va avea Yahoo!, conform unui nou studiu publicat de eMarketer. Pentru fiecare 5 dolari cheltuiţi pentru publicitate online tip display, unul va merge către Facebook.
Faţă de 2010, eMarketer prevede o creştere a veniturilor în 2011 cu 80,9% pentru Facebook şi cu 16% pentru Yahoo!. Cota de piaţă a AOL va scădea cu aproape un procent, de la 5,3% în 2010 la 4,4% în 2011. "Veniturile Yahoo! vor înregistra creşteri procentuale de două cifre atât în 2011, cât şi în 2012, dar vor fi depăşite în acest an de Facebook, iar anul viitor de Google", a declarat David Hallerman, analist principal pentru eMarketer.
Pe piaţa motoarelor de căutare, Google îşi va întări poziţia de lider, cu o creştere de 4%, până la 75,2% din profitul total de pe piaţă. Microsoft va înregistra o creştere a veniturilor de 16,4% în acest sector şi va înregistra o creştere uşoară a cotei de piaţă în următorii doi ani, dar Yahoo va continua să scadă, cu venituri estimate de 1,1 miliarde de dolari în 2011, comparativ cu 1,28 miliarde în 2010.
F. A. Facebook va depăşi Yahoo! pentru prima dată pe piaţa publicităţii online de tip display din SUA, ajungând la o cotă de piaţă de 21,6%, faţă de 16,4% cât prevăd analiştii că va avea Yahoo!, conform unui nou studiu publicat de eMarketer. Pentru fiecare 5 dolari cheltuiţi pentru publicitate online tip display, unul va merge către Facebook.
Faţă de 2010, eMarketer prevede o creştere a veniturilor în 2011 cu 80,9% pentru Facebook şi cu 16% pentru Yahoo!. Cota de piaţă a AOL va scădea cu aproape un procent, de la 5,3% în 2010 la 4,4% în 2011. "Veniturile Yahoo! vor înregistra creşteri procentuale de două cifre atât în 2011, cât şi în 2012, dar vor fi depăşite în acest an de F