Pentru a scoate în evidenţă realizările anterioare şi noua direcţie, Škoda Auto a prezentat noul design corporate la Salonul Auto de la Geneva.
După o creştere extrem de dinamică, în ultimii 20 de ani, şi cele mai bune rezultate de vânzări înregistrate în 2010, producătorul din Cehia şi-a impus noi obiective, printre care şi ambiţia de a ajunge la un volum de vânzări de cel puţin două ori mai mare, până în 2018. Mai mult, prezentarea mărcii la eveniment include un automobil concept, care va reflecta noul limbaj de design Škoda.
Škoda priveşte realizările din trecutul recent ca pe o bază pentru creşteri ulterioare. În afară de portofoliul său actual, Škoda a prezentat un concept care reflectă noul limbaj de design al mărcii. Automobilul expune forme clar definite şi un simţ puternic pentru detalii, iar noul logo, pe care-l etalează, va fi utilizat pentru toate modelele Škoda, începând cu 2012.
Prezenţa Škoda Auto la ediţia din 2011 a Salonului Auto de la Geneva subliniază noua direcţie a mărcii. Logo-ul tradiţional al săgeţii înaripate are un nou spectru de culori, pentru a arăta mai distins şi mai precis decât oricând. Noul design corporate va fi adoptat în toate comunicările Škoda, dar şi de către dealerii mărcii.
Robert Stan, Corespondență Geneva Motor Show 2011