De pe lista „regilor asfaltului“ care au depus oferte pentru proiectarea şi execuţia tronsonului de autostradă Nădlac-Arad lipseşte doar PA&CO, firma lui Costel Căşuneanu. Printre ofertanţi se regăsesc Romstrade, UMB, Euroconstruct, Hidroconstrucţia, Delta ACM şi Strabag.
Pentru primul lot din tronsonul Nădlac-Arad, în lungime de 22,2 km, au fost depuse şapte oferte. Valoarea contractului pentru acest segment se ridică la circa 487 mil. lei, fără TVA.
De remarcat faptul că „regii asfaltului“ au fost nevoiţi să se asocieze pentru a putea întruni cerinţele caietului de sarcini, iar printre companiile intrate în aceste consorţii sunt nume importante care au intrat pentru prima oară pe piaţa locală.
Astfel, Romstrade – firma lui Nelu Iordache s-a asociat cu portughezii de la MonteAdriano, cu afaceri de 130 mil. euro pe plan local, şi cu mai puţin cunoscuta Donrep Construct.
CCCF a făcut consorţiu cu slovacii de la Doprastav, pentru prima oară pe piaţa locală – dar cu un portofoliu consistent. Doprastav face parte din 2001 din DDM Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Cehia şi Slovacia.
Italienii şi-au făcut propriul consorţiu, format din Astaldi şi Euroconstruct (parte a Euroholding Group), la care se adaugă AstalRom – fosta SUGCT Călăraşi, în prezent parte a grupului Astaldi. Austriecii de la Strabag au făcut front comun cu firma Confort. Printre consorţiile care au mai depus oferte se numără OHL-Labra-Copisa; Tirrena Scavi – Condotte – Cossi şi Azvi-Puentes-Straco-Grusamar-Specialist Consulting SRL-Incitec SRL
Lotul doi
Pentru a doua parte a tronsonului s-au depus opt oferte. Lotul doi are o lungime de 16,6 km şi o valoare estimată la 506 mil. lei, fără TVA.
Dorinel Umbrărescu a făcut consorţiu cu propriile firme din grup, respectiv UMB şi Tehnostrade, la care se adaugă firma