Firmele de asigurare şi brokerii de profil îşi extind în mod logic domeniul prin care realizează vânzările şi către Internet. Vom vorbi despre vânzările online în contextul aşteptărilor actuale ale publicului consumator de produse de asigurare. Avantajele vânzării pe Internet sunt clare atât pentru consumatori, cât şi pentru companiile de asigurare.
Companiile găsesc un nou canal de vânzare modern prin care îşi scad şi costurile. Consumatorii pot apela la mediul online pentru comoditatea tranzacţiilor.
Invitaţi: Mihnea PRETORIAN, Marketing Manager al ALLIANZ Direct, Marian PARASCHIV, project manager vânzări online, OTTO Broker, Mihai CRĂCEA, coordonator al site-ului www.asigurareamasinilor.ro
Urmareste înregistrarea video a întregii emisiuni. Emisiunea Ora de risc din 1 martie 2011
Firmele de asigurare şi brokerii de profil îşi extind în mod logic domeniul prin care realizează vânzările şi către Internet. Vom vorbi despre vânzările online în contextul aşteptărilor actuale ale publicului consumator de produse de asigurare. Avantajele vânzării pe Internet sunt clare atât pentru consumatori, cât şi pentru companiile de asigurare.
Companiile găsesc un nou canal de vânzare modern prin care îşi scad şi costurile. Consumatorii pot apela la mediul online pentru comoditatea tranzacţiilor.
Invitaţi: Mihnea PRETORIAN, Marketing Manager al ALLIANZ Direct, Marian PARASCHIV, project manager vânzări online, OTTO Broker, Mihai CRĂCEA, coordonator al site-ului www.asigurareamasinilor.ro
Urmareste înregistrarea video a întregii emisiuni. Emisiunea Ora de risc din 1 martie 2011