Italian din partea tatălui, Mario studiază Geografia urbană şi Turismul la Universitatea din Bucureşti, iar în prezent face cercetare pentru lucrarea sa de Licenţă cu o temă unică: „Identitatea Bucureştiului“.
Citiţi şi
Ilias P. Papageorgiadis predă lecţia de imobiliare
Pasionat de domeniul pe care-l studiază, Mario nu a vrut să-şi încheie facultatea cu o lucrare „inspirată“ din alţi autori şi s-a apucat de o cercetare proprie, temeinică. Ar fi putut să-şi aleagă un subiect studiat deja şi să scrie cele 50 de pagini cu câteva zile înainte de susţinerea lucrării, dar a preferat varianta corectă. „Lucrez la o lucrare cu o dificultate ridicată, ajutat şi coordonat de Conf. Univ. Daniela Dumbrăveanu, un adevărat specialist în brandingul şi în imaginea zonelor urbane. Aşa că am luat «taurul de coarne» şi am abordat o lucrare unică în România, având ca temă «Identitatea Bucureştiului»“, spune Mario.
A chestionat 100 de bucureşteni
„În urmă cu câteva zile am transmis chestionare la nivel internaţional pe diverse grupuri de Yahoo şi Google. Unul, chiar la nivel naţional, având ca temă simbolistica oraşului: «Care este primul obiectiv turistic pe care îl văd oamenii când vizitează capitala României, Bucureşti?». Ele au avut un succes semnificativ şi, în urma demersului, am reuşit să strâng până în prezent aproximativ 100 de chestionare şi un feedback pozitiv din partea cititorilor“, povesteşte Mario cum decurge studiul său.
„Cum de a ajuns Bucureştiul capitala României?“ este întrebarea cu care îşi începe Mario lucrarea de Licenţă. „Viziunea turistului asupra simbolului Bucureştiului, prin ce mijloace se dezvoltă şi cum este acesta ales sunt câteva dintre pistele pe care merg în cercetarea mea“, scrie tânărul.
Dintre bucureştenii chestionaţi de Mario, cu vârste cuprinse între 15 şi 35 de ani, 70% au ră