Pentru prima dată în România, o companie din industria alimentară lasă consumatorul să aleagă produsul pe care îl doreşte pe piaţă. Danone a lansat pe piaţă două iaurturi cu fructe şi lasă la latitudinea consumatorului alegerea uneia dintre cele două sortimente pentru a-l păstra pe piaţă.
Astfel, dintre iaurtul multifruct şi cel cu mure şi zmeură, doar unul va fi produs după luna aprilie în funcţie de preferinţele consumatorilor. În perioada 1-27 martie, Danone oferă ocazia consumatorilor de a vota iaurtul preferat pe pagina de internet www.cremosso.ro şi de a îl susţine pe pagina de Facebook şi pe contul de Twitter. Voturile vor fi introduce într-o bază de date, iar participanţii vor putea câştiga 220 de bijuterii Swarowski sau o excursie de şapte zile pentru două personae la Palma de Mallorca.
Varianta câştigătoare va fi anunţată la jumătatea lunii aprilie după care numai acel sortiment de iaurt va fi produs în continuare, celălat fiind retras de pe piaţă.
“Nu am vrut să facem doar o simplă dezvoltare a gamei de produse, ci o reinventare a relaţiei dintre producător şi consumator, prin care acesta din urma devine activ în deciziile legate de inovarea produselor Cremosso.
Am gândit aceasta campanie în aşa fel încât consumatorii sa fie implicaţi în dezvoltarea brandului şi a sortimentelor disponibile, oferindu-le acestora puterea de decizie”, a spus senior brand managerul Danone, Mona Ciurezu.
Pe durata campaniei, ambele iaurturi, Multifruct şi Mure-Zmeura, vor fi disponibile la raft, în magazinele din întreaga ţara, la preţul de 1,49 lei.
Danone este lider de piaţă pe sementul de iaurturi, iar gama de iaurturi Cremosso include iaurtul Cremosso natur, la care se adaugă iaurturile cu fructe: căpşuni, vişine, piersici şi cele două sortimente disponibile pe durata campaniei “Tu alegi!” - Multifruct şi Mure-Zmeură, precum şi iaurt