Viitorul autoturism Ford şi deja lansatul model Opel propun soluţii diferite pentru accesul pasagerilor pe banchetă, dar manifestă aceeaşi deschidere pentru neconvenţional.
1 /.
Până de curând, reţeta de succes a unui monovolum, model dedicat cu precădere familiilor cu câţiva copii, trebuia să bifeze câteva "ingrediente" dintre cele mai comune, care gravitau invariabil în jurul noţiunii de spaţiu. Spaţiu generos (pentru mai mulţi pasageri), spaţii interioare dedicate depozitării obiectelor/recipientelor de mici şi medii dimensiuni, spaţiu suficient pentru bagaje.
SUMARUL ARTICOLULUI Secretele Fordului oltenesc. Ford B-Max şi Opel Meriva, monovolume cu stilCriza a frânat cu un an investiţia Ford la uzina din Craiova MULTIMEDIA VIDEO evz.roVezi mai multe Primele imagini cu Ford B-Max Producătorul american a dezvelit, luni seară, monovolumul subcompact B-Max, versiunea aproape identică a modelului de serie global care va fi fabricat în România, în serie, la uzina din Craiova.
Cele mai mici şi mai accesibile reprezentante ale acestei clase – monovolumele din segmentele B şi C – nu au putut satisface decât într-o măsură redusă principala nevoie a clienţilor. Nu este de mirare că producătorii acestor modele au început să se gândească la soluţii noi, neconvenţionale, menite să îmbunătăţească oferta standard. Sau, care măcar să abată atenţia publicului de la limitările inerente ale acestor autoturisme.
După ce Opel a popularizat, anul trecut, odată cu lansarea noii generaţii a modelului Meriva, celebrele portiere spate cu deschidere spre înapoi – soluţie constructivă care mai este utilizată actualmente doar de limuzinele Rolls-Royce! –, Ford a venit cu propria găselniţă pentru îmbunătăţirea accesului spre locurile din spate ale unui monovolum de mici dimensiuni.
Viitorul Ford B-Max, prezentat luni seară, într-o formă aproap