Adidas, a doua mare companie de articole sportive din lume, a inregistrat vanzari record in 2010, in valoare de 12 milioane de euro.
Vanzarile au crescut cu 9% datorita Cupei Mondiale si datorita unei bune strategii economice, arata BBC.
Compania a reusit sa pastreze preturile marite pentru o perioada mai mare de timp si a facut reduceri mai putine.
Adidas a anuntat ca vanzarile de brand au crescut cu 10%.
Herbert Hainer, directorul executiv al Adidas Group, a anuntat ca 2010 a fost un an excelent pentru afaceri.
"Nu numai ca am facut fata, dar am batut toate asteptarile noastre initiale pentru acest an", a declarat acesta, mentionand ca au depasit concurentii directi.
"Prin urmare, sunt mandru sa anunt ca grupul nostru este intr-o forma fantastica", a mai spus Herbert Hainer.
Adidas, a doua mare companie de articole sportive din lume, a inregistrat vanzari record in 2010, in valoare de 12 milioane de euro.
Vanzarile au crescut cu 9% datorita Cupei Mondiale si datorita unei bune strategii economice, arata BBC.
Compania a reusit sa pastreze preturile marite pentru o perioada mai mare de timp si a facut reduceri mai putine.
Adidas a anuntat ca vanzarile de brand au crescut cu 10%.
Herbert Hainer, directorul executiv al Adidas Group, a anuntat ca 2010 a fost un an excelent pentru afaceri.
"Nu numai ca am facut fata, dar am batut toate asteptarile noastre initiale pentru acest an", a declarat acesta, mentionand ca au depasit concurentii directi.
"Prin urmare, sunt mandru sa anunt ca grupul nostru este intr-o forma fantastica", a mai spus Herbert Hainer.