Cu cine s-au asociat "regii asfaltului" pentru 38,8 km de autostrada. De pe lista "regilor asfaltului" care au depus oferte pentru proiectarea si executia tronsonului de autostrada Nadlac-Arad lipseste doar PA&CO, firma lui Costel Casuneanu. Printre ofertanti se regasesc Romstrade, UMB, Euroconstruct, Hidroconstructia, Delta ACM si Strabag. Pentru primul lot din tronsonul Nadlac-Arad, in lungime de 22,2 km, au fost depuse sapte oferte. Valoarea contractului pentru acest segment se ridica la circa 487 mil. lei, fara TVA. De remarcat faptul ca "regii asfaltului" au fost nevoiti sa se asocieze pentru a putea intruni cerintele caietului de sarcini, iar printre companiile intrate in aceste consortii sunt nume importante care au intrat pentru prima oara pe piata locala. Astfel, Romstrade - firma lui Nelu Iordache s-a asociat cu portughezii de la MonteAdriano, cu afaceri de 130 mil. euro pe plan local, si cu mai putin cunoscuta Donrep Construct, scrie Capital.ro.
Cum se face Coca-Cola la Ploiesti: reteta este aceeasi peste tot in lume, difera doar furnizorii. In curtea interioara a fabricii Coca-Cola de la Ploiesti, una dintre cele mai mari din cadrul grupului Hellenic Bottling Company, mai multe camioane se pregatesc sa plece. De fapt nu au prea mult timp sa se pregateasca, maximum 15 minute, deoarece acesta este timpul in care sunt gata umplute. Iar daca la fiecare sfert de ora se adauga cele zece minute cat dureaza in medie producerea unei sticle de coca-cola de doi litri, rezulta ca bautura care anul acesta aniverseaza 125 de ani de existenta este gata sa ajunga la consumator in mai putin de jumatate de ora. Pentru sticla de coca-cola, camionul transportatorului este punctul terminus al unui drum care incepe la zeci de metri in spate, cu producerea PET-ului din reziduuri de petrol chiar de catre companie sau odata cu reciclarea ambalajelor din sticla, anunta