E delicată ca un ghiocel ieşit de sub un munte de zăpadă, dar agilă şi ambiţioasă ca o felină. E Kokoro Umemoto (26 de ani), balerina japoneză din compania de balet a Operei Naţionale Bucureşti, care repetă intensiv pentru spectacolul "Giselle", în care va debuta în rolul titular pe data de 3 martie. E delicată ca un ghiocel ieşit de sub un munte de zăpadă, dar agilă şi ambiţioasă ca o felină. E Kokoro Umemoto (26 de ani), balerina japoneză din compania de balet a Operei Naţionale Bucureşti, care repetă intensiv pentru spectacolul "Giselle", în care va debuta în rolul titular pe data de 3 martie.
Kokoro e o mână de om, are doar 40 de kilograme şi un zâmbet care îi acoperă toată faţa. Ne întinde o mână micuţă, cu degete delicate, ne spune bun-venit într-o engleză cu accent asiatic şi ne pofteşte într-unul dintre studiourile de repetiţii de la etajele superioare ale clădirii care adăposteşte Opera Naţională Bucureşti. Micuţa balerină îşi scoate din geantă cinci perechi de poante, dintre care una o opreşte pentru repetiţia din acea seară, iar restul ajung pe unul dintre caloriferele fierbinţi din încăpere.
Începe încălzirea alături de la fel de tănărul Valentin Stoica, prim-balerin al Operei Naţionale, cel alături de care a fost distribuită în rolul titular al spectacolului "Giselle". Încălzirea nu durează prea mult, pentru că în sală intră Gabriel Opincaru. Maestrul de repetiţii lasă pe o masă casetofonul cu CD şi îi ia în primire pe cei doi, iar în curând studioul e "mitraliat" de vocea sa. "Arabesque", "attitude", "chaînés", "degagé","pas de bourrée", "piqué", "allongé", "passé" sau "ecarté" sunt doar câteva din indicaţiile primite de Kokoro şi Valentin, într-o combinaţie fluidă de franceză şi engleză. Superbele acorduri de vioară încep să pună stăpânire pe toate colţurile sălii, iar Kokoro se transformă rapid dintr-o fată timidă, într-o balerină cu mişcări