Electroputere Parc, mallul construit pe terenul fabricii craiovene cu acelaşi nume, va fi gata până la sfârşitul acestui an. Centrul comercial va avea un număr de angajaţi apropiat de al fabricii care se relochează
CITEŞTE ŞI:
Faţada multimedia a mallului Cocor din Capitală a expus reclame de 1,7 milioane de euro
Primul mall bucureştean scos la licitaţie. Preţul de plecare: 33 de milioane de euro
MALLURI NOI ÎN 2011. Află dacă în oraşul tău vei avea un nou loc pentru SHOPPING
Bucureştiul, fără noi clădiri mari şi noi malluri în următorii cinci ani
Statisticile nu îndreptăţesc însă optimismul investitorilor de pe segmentul comercial. Un semnal care arată că românii nu mai sunt la fel de pasionaţi de "shopping" ca în anii anteriori este volumul comerţului cu amănuntul. La nivel naţional, valoarea acestui indicator s-a diminuat cu 5,8% în ianuarie 2010 faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit datelor Eurostat. În plus, un studiu dat joi publicităţii de către GfK arată că bugetele românilor destinate bunurilor de larg consum s-a redus cu 5%, în 2010 faţă de 2009. Cele mai mari reduceri de cheltuieli au fost făcute în cazul produselor de îngrjire personală. Deodorantele (-19%) şi şamponul (-14%) sunt primele articole pe care românii le-au tăiat de pe listă.
Electroputere Parc, mallul construit pe terenul fabricii craiovene cu acelaşi nume, va fi gata până la sfârşitul acestui an. Centrul comercial va avea un număr de angajaţi apropiat de al fabricii care se relochează
CITEŞTE ŞI:
Faţada multimedia a mallului Cocor din Capitală a expus reclame de 1,7 milioane de euro
Primul mall bucureştean scos la licitaţie. Preţul de plecare: 33 de milioane de euro
MALLURI NOI ÎN 2011. Află dacă în oraşul tău vei avea un nou loc pentru SHOPPING
Bucureştiul, fără noi clădiri mari şi