Membrii staff-ului de conducere din cadrul uzinei Ford de la Craiova au povestit, în revista lunară a companiei, care sunt punctele atractive dar şi cele slabe ale oraşului nostru.
Noul preşedinte al Ford România, Jan Gijsen, mărturiseşte că este îndrăgostit de vinul roşu produs în zona Craiovei, „la fel de bun precum renumitele vinuri franţuzeşti”. Belgianul are numai cuvinte de laudă la adresa investiţiilor făcute în infrastructură. „Văzând Craiova de câţiva ani încoace în mod regulat, pot să observ schimbarea majoră a acestui oraş şi sunt convins că oraşul Craiova va continua să se dezvolte şi să crească, atât din punt de vedere economic cât şi social, şi că Ford va fi părtaş la toate aceste schimbări. Aş menţiona doar îmbunătăţirile majore ale câtorva puncte cheie, precum gara, aerportul sau şoselele, centrul oraşului şi superba piaţă, în care oamenii care se plimbă par fericiţi şi mândri de oraşul lor”, declară Gijsen într-un interviu pentru Ford Contact.
Fostul preşedinte, Dionisio Campos, care a condus fabrica de la preluarea ei de către Ford până la sfârşitul anului trecut, susţine că oraşului i-ar prinde bine distracţii suplimentare. „În principiu, viaţa mea de aici nu e cu nimic diferită de cea pe care am avut-o în alte locaţii, de lunea până sâmbăta petrecându-mi timpul la uzină, dar ar fi utile nişte alternative suplimentare pentru petrecerea sfârşitului de săptămână”,a spus Campos.
Cerşetori, spitale de coşmar, servicii proaste în restaurante
Străinii veniţi să lucreze în funcţii de conducere la fabrica de automobile din Bănie vorbesc, pe şleau, despre problemele cu care se confruntă cel mai mare municipiu din Oltenia. Paco Taroncher, Senior Manager Asistenţă Tehnică Furnizori, susţine că este deranjantă imaginea copiilor care cerşesc la semafoare. „Mă supără foarte tare când văd cum sunt folosiţi copii puşi să ceară bani la