Noul Logan va fi un mai german, mai nordic şi mai calitativ, inspirat mai degrabă de Duster, decât de actulaul Logan, care are un design prea utilitarist, a declarat şeful de design Renault, Laurens van den Acker, citat de 0-100.ro.
"Primul Logan a fost desenat foarte utilitarist. A fost o maşină onesta, dar uneori onest poate însemna banal. Şi Volkswagen e onest, dar e vorba de un alt tip de calitate”, a spus van den Acker într-o discuţie cu presa, la Salonul Auto de la Geneva.
Acesta a declarat că pricipalul motiv pentru care Loganul este cumpărat este preţul scăzut, însă a adăugat că nu doreşte ca oamenilor să le fie ruşică pentru că se află la volanul unui Logan. Noul model vine să corecteze acest lucru.
După părerea sa, Dusterul este cel mai bun model ieşit de pe porţile uzinei de la Mioveni, însă admite că interiorul lasă de dorit. "Nu este un vehicul cumparat pentru pret ci pentru ca oamenilor le place cum arata. Pentru mine a fost un bun punct de plecare", a declarat acesta citat de 0-100.ro.
“Vrem ca Renault să fie mai latin, Dacia mai nordică, mai germanică. Renault senzual, Dacia robustă, Renault mai emoţional, Dacia mai raţională. Astfel putem obtine o complementaritate plăcuta, cu două marci care nu se canibalizează, ci atrag noi clienţi", a declarat van der Acker, care a recunoscut, însă, că Sandero canibalizează Renault Clio.
“Dacă te uiţi la actualul Clio şi la un Sandero, ambele maşini sunt atrăgătoare şi Sandero îi face lui Clio zile negre. La următoarele generaţii le vom diferenţia mai mult. Clio IV va deveni mai senzual, iar noul Sandero va fi mai calitativ, mai puternic, mai robust”, a explicat oficialul Renault.
Laurens van den Acker a preluat conducerea departamentului de design de la Renault pe 1 aprilie 2009, însă nu a apucat să-şi pună amprenta asupra celui mai nou model Dacia, Duster şi nici asupra d