Românii au cumpărat în primele două luni ale anului cupoane de reduceri de un milion de euro, cele mai căutate fiind ofertele la pizza, potrivit datelor furnizate de site-ul www.cautareduceri.ro, agregator al informaţiilor de pe 26 de site-uri de profil de pe piaţa locală, printre care groupon. ro, kuponiada.ro sau E-redus.ro.
În total au fost vândute 147.000 de cupoane în perioada ianuarie-februarie 2011, cel mai scump fiind în valoare de 1.677 de lei pentru o vacanţă de două persoane la Lisabona, oferită de site-ul e-redus.ro, spune Matei Pavel (24 de ani), proprietar şi acţionar unic al Konk Media, companie care administrează cautareduceri.ro. Cele mai ieftine vouchere vândute au avut valoarea de 1 leu pentru mai multe categorii, de la pizza până la intrarea la patinoarul din Drumul Taberei din Bucureşti.
"Cele mai căutate domenii sunt restaurantele, ofertele la pizza făcând ravagii de fiecare dată, dar şi saloanele de înfrumuseţare", spune Pavel. În primele două luni s-au vândut 10.200 de vouchere cu oferte la pizza, în valoare de aproximativ 25.000 de euro, potrivit cautareduceri.ro.
Cea mai mare reducere vândută până acum a fost de 99%, de un leu în loc de 150 de lei pentru un abonament de o lună la karate. Printre cele mai vândute vouchere din acest an au fost cele de 4 lei în loc de 19 lei pentru pizza pe Kuponiada.ro, dar şi 5 lei pentru 50% reducere la orice achiziţie din colecţia nouă în magazinele Accesorize.
"Cumpăr aproape săptămânal astfel de cupoane de reduceri, pentru că pot achiziţiona anumite servicii mai ieftine pentru care în mod normal nu aş fi avut buget", spune Alex, 28 de ani.
"În principiu mă uit la acele oferte care-mi sunt total inaccesibile, cum ar fi saloanele de lux de infrumuseţare sau restaurantele", a declarat Ana (24 de ani), studentă. Ea a adăugat că în alegerea voucherelor contează foarte mult localiz