Începând cu a luna iulie a acestui an, toate firmele, mici, mijlocii sau mari, au obligativitatea depunerii în format electronic a situaţiilor financiare. Primul pas pentru acest lucru este achiziţionarea semnăturii electronice. Costul este de aproximativ 50 euro.
Prin depunerea electronică a situaţiilor fiscale se modernizează administraţia în general şi relaţia dintre companii şi instituţiile statului, dar este şi un bun prilej pentru optimizarea costurilor unei companii.
Co-moderator: Daniel Pavel, directorul cu imaginea Camerei de Comerţ şi Industrie a României.
Invitat: Adrian Floarea, director de dezvoltare, certSIGN.
Urmareste înregistrarea video a întregii emisiuni. Emisiunea Business on air din 3 martie 2011
Începând cu a luna iulie a acestui an, toate firmele, mici, mijlocii sau mari, au obligativitatea depunerii în format electronic a situaţiilor financiare. Primul pas pentru acest lucru este achiziţionarea semnăturii electronice. Costul este de aproximativ 50 euro.
Prin depunerea electronică a situaţiilor fiscale se modernizează administraţia în general şi relaţia dintre companii şi instituţiile statului, dar este şi un bun prilej pentru optimizarea costurilor unei companii.
Co-moderator: Daniel Pavel, directorul cu imaginea Camerei de Comerţ şi Industrie a României.
Invitat: Adrian Floarea, director de dezvoltare, certSIGN.
Urmareste înregistrarea video a întregii emisiuni. Emisiunea Business on air din 3 martie 2011