Luna martie este perioada ghioceilor, a mărţişoarelor, dar şi a femeilor, iar companiile se întrec una pe alta pentru a-şi răsfăţa clientele cu cele mai inovative produse sau servicii. De la târguri bio, pentru că sănătatea este "noul trend", la produse unice şi concursuri, femeile sunt ţinta unor oferte variate la începutul oricărei primăveri. Iată unele dintre "răsfăţurile" oferite pentru femei în această perioadă.
Răsfăţ de lux
În perioada 2-8 martie, Antena 1 lansează un concurs prin care, timp de o săptămână, pune la bătaie câte un voucher pe zi în valoare de 250 de euro, la un salon de înfrumuseţare de lux din Bucureşti.
Cele care vor să participe la concurs trebuie să urmărească şi să identifice în timpul emisiunilior Neatza cu Răzvan şi Dani, Acces Direct sau în programul serii cuvintele indiciu şi apoi să intre pe pagina de Facebook a televiziunii pentru a se înscrie în competiţie. Şi bărbaţii pot participa pentru a le face o surpriză femeilor dragi din vaţa lor.
Seminar bio
În 5 şi 6 martie, Weleda şi Napati organizează un târg de cadouri pentru femei şi mămici cu cosmetice organice, dulciuri bio delicioase şi alte surprize. În cadrul evenimentului vor avea loc seminare bio demonstrative unde specialiştii şi reprezentanţii Weleda vor răspunde întrebărilor despre îngrijirea naturală şi vor oferi demonstraţii participantelor. “În această perioadă toată lumea oferă flori şi este într-adevăr un gest frumos, dar natura are mult mai mult de oferit decât atât. Acesta este secretul Weleda. Dorim să oferim tuturor şansa să dobândească şi să-şi menţină starea de bine, în mod cu adevărat natural. Produsele Weleda conţin doar ingrediente naturale pure, atent selectate, toate materiile prime vegetale provenind din culturi biodinamice, biologic controlate sau din recoltare certificată din flora spontană”, a declarat Ana Maria Murariu,