CNA avertizează posturile Monney Channel şi Realitatea TV asupra nerespectării prevederilor CNA privind publicitatea înşelătoare şi publicitatea comparativă, care pot induce în eroare persoanele cărora li se adresează ori care iau contact cu aceasta şi care, din cauza caracterului înşelător, poate afecta comportamentul economic al acestora sau care, din acest motiv, prejudiciază ori poate prejudicia un concurent.
Compania Oltchim SA atrage atenţia asupra intenţiei de a afecta în mod negativ, interesele combinatului Oltchim, prin publicitatea tendenţioasă plătită în mod constant de către acţionarul minoritar PCC.
Compania Oltchim SA salută decizia Consiliului Naţional al Audiovizualului, care a dispus în şedinţa din 1 martie 2011, intrarea în legalitate a spoturilor PCC, acţionar minoritar al Oltchim SA, difuzate pe posturile de televiziune Realitatea TV şi Monney Channel. Decizia CNA vine să întărească poziţia companiei Oltchim SA, şi face responsabilă compania PCC de publicitate înşelătoare, cu potenţial de a prejudicia grav imaginea Oltchim şi de a-i afecta iremediabil relaţiile economice.
În perioada 20.01.2011 - 24.02.2011, posturile TV Money Channel şi Realitatea TV au difuzat mai multe spoturi publicitare produse de firma PCC, care au drept subiect o falsă modernizare şi o falsă soluţie pentru Oltchim. "Considerăm că intenţia PCC este una extrem de gravă, şi anume subminarea sistematică a intereselor şi activităţilor Combinatului Petrochimic Oltchim, prin orice mijloace, inclusiv prin publicitate mincinoasă, cu obiectivul clar de a afecta grav imaginea companiei noastre, relaţiile cu organismele financiare, cu clienţii tradiţionali, precum şi şansele ei la o privatizare conformă cu interesul naţional", declară Constantin Roibu, director general al Oltchim SA.
Prin plătirea de publicitate la posturile de televiziune dar şi în pres