Agenţia de turism Eximtur Cluj, numărul doi la nivel naţional, şi-a majorat cifra de afaceri cu 2% anul trecut, până la 115,7 milioane lei, chiar dacă vânzările pachetelor interne au scăzut cu 20%, principalele segmente care au crescut faţă de anul precedent fiind turismul de business şi cel extern. "Cifra de afaceri a crescut cu 2%, de la 113,3 milioane lei în 2009 la 115,68 milioane lei anul trecut. Am avut o creştere de 10% la turismul de business şi la ticketing, o majorare de 5% la turismul extern şi o scădere de 20% la turismul intern", a declarat Lucia Morariu, directorul general al Eximtur. Ea a adăugat că începând din luna octombrie a anului trecut s-a constatat o "revenire solidă" a turismului de business şi a vânzării de bilete de avion. Tendinţa se menţine şi pentru începutul acestui an, cele două catergorii de turism înregistrând, în cazul agenţiei clujene, o creştere de 20% în luna ianuarie. De asemenea, plecările turiştilor români în străinătate au înregistrat în ianuarie 2011 o creştere cu 15%, comparativ cu luna similară a anului trecut.
Agenţia de turism Eximtur Cluj, numărul doi la nivel naţional, şi-a majorat cifra de afaceri cu 2% anul trecut, până la 115,7 milioane lei, chiar dacă vânzările pachetelor interne au scăzut cu 20%, principalele segmente care au crescut faţă de anul precedent fiind turismul de business şi cel extern. "Cifra de afaceri a crescut cu 2%, de la 113,3 milioane lei în 2009 la 115,68 milioane lei anul trecut. Am avut o creştere de 10% la turismul de business şi la ticketing, o majorare de 5% la turismul extern şi o scădere de 20% la turismul intern", a declarat Lucia Morariu, directorul general al Eximtur. Ea a adăugat că începând din luna octombrie a anului trecut s-a constatat o "revenire solidă" a turismului de business şi a vânzării de bilete de avion. Tendinţa se menţine şi pentru începutul acestui an, cele do