Weekendul trecut, Gabriel Liiceanu şi Andrei Pleşu au ajuns la Sinaia, la Balul Arhitecţilor din România, într-o limuzină Clasa E, pusă la dispoziţie de organizatorii evenimentului
Cu acelaşi mijloc de transport a ajuns la Balul Arhitecţilor, la care au mai participat scriitorul Mircea Cărtărescu şi regizorul Cristi Puiu, şi graficianul Dan Perjovschi, aceasta fiind maşina oficială a evenimentului.
Andrei Pleşu şi Gabriel Liiceanu au ajuns împreună la Balul Arhitecţilor într-o limuzină Clasa E, spun organizatorii, care precizează că invitaţii nu sunt şi imaginea mărcii.
Cu circa trei ani în urmă, filozoful Gabriel Liiceanu îşi declara public, într-un ziar central, afecţiunea pentru BMW-ul său seria 3, pe care îl botezase Siegfried. "Evident că de la eroul nibelungic, dar mai ales pentru că în numele său se îmbină victoria (Sieg), binecuvântarea (Segen) şi pacea (Frieden)", explica, la acea vreme, Gabriel Liiceanu, care mai avea în garaj şi un automobil Alfa Romeo, Marcello pe numele său de alint.
Despre Siegfried, filozoful mai spunea că "este suplu ca o săgeată care s-a dat de trei ori peste cap şi s-a prefăcut în soţul unei antilope gnu" sau "maşină de fenomenolog trecut prin şcoala piloţilor de Formula 1, este un ogar afgan care ajunge la 100 pe oră în 6,3 secunde, ţinând în timpul ăsta Sein und Zeit în gură şi fiind capabil să ţi-l povestească după ce a trecut linia de sosire!".
Cu acea ocazie, Gabriel Liiceanu a mai vorbit despre "mugetul motorului" BMW, "un muget tandru şi sălbatic totodată", "obţinut prin combinaţii sofisticate de filtre executate în laboratoarele de testare ale BMW-ului, este rezultatul muncii unei echipe din care fac parte deopotrivă ingineri, sunetişti şi constructori de orgă. La auzul lui, şoferul simte ceva ce nu poate fi comparat decât cu efectul afrodisiac al mirosului de frezie asupra unui îndrăgostit sau