De astăzi, începe campania \"Oricine poate fi erou\", coordonată de Ada Roseti.
Desfăşurată în perioada martie-iunie la Discovery Channel, "Oricine poate fi erou" este o continuare a ediţiei din toamna anului 2010, "Descoperă eroul din tine".
În perioada 4 martie-3 aprilie, cei interesaţi pot face propuneri la titlul de erou, pe www.facebook.com/discovery.romania, pe cineva cunoscut sau chiar pe ei înşişi. Postarea trebuie însoţită de o scurtă descriere care va argumenta alegerea.
Un juriu internaţional format din reprezentanţi Discovery Networks va selecta în final zece poveşti. Finaliştii vor participa la un workshop organizat de Discovery, în care vor învăţa şi vor experimenta cum se filmează un documentar.
Poveştile lor vor fi filmate cu ajutorul unei echipe profesioniste de producţie. În luna iunie, filmele vor fi postate pe Facebook şi vor fi difuzate în cadrul festivalului TIFF.
Cea mai interesantă propunere făcută se va stabili în urma unei jurizări şi a voturilor primite pe Facebook şi va fi recompensată cu un premiul de 3.000 euro. Toate cele 10 filme vor fi difuzate apoi pe Discovery Channel în România.
Într-un interviu EVZ, Ada Roseti, Channel Director Europa de Sud-Est, povesteşte despre noul proiect.
EVZ: Cum a reacţionat publicul din România la filmele despre eroii noştri?
Ada Roseti: Scurtmetrajele pe care le-am lansat în toamna anului trecut au fost foarte bine primite de public. Feedback-ul pe care l-am primit a fost pozitiv, iar asta s-a văzut în audienţe, în numărul de mesaje pe care le-am primit pe Facebook şi mai ales în felul în care poveştile eroilor aleşi de noi au fost preluate şi duse mai departe, devenind din ce în ce mai cunoscute. Audienţa a crescut după lansarea campaniei, însă nu putem spune foarte clar cât din această creştere vine din interesul pent