Cosmote Romania a atins masa critica de clienti pe care si-o dorea, de circa 7 milioane, obiectivul lor pe anul in curs fiind “sa revolutioneze din nou piata cu oferte agresive”, in special pe segmentul de date mobile pentru corporatii, a declarat pentru Wall-Street.ro Costas Kapetanopoulos, director de marketing al companiei.
Intrebat cand va atinge compania 8 milioane de clienti, Kapetanopoulos subliniaza ca a atrage clienti nu este obiectivul principal al companiei elene, ci acela de a “dezvolta si intretine o companie din ce in ce mai profitabila”, bazandu-se pe masa deja existenta de clienti. “Daca oferim acestora satisfactie, restul va veni de la sine”, spune el, increzator.
Pana in prezent, compania are cateva zeci de mii de clienti pe segmentul de date. Ca si in cazul ofertelor de voce, Cosmote se va axa in extinderea bazei de clienti pe acest segment pe oferte foarte agresive. “Stiu ca Liliana Solomon (fostul CEO al Vodafone Romania – n.r.) a declarat inainte de a parasi compania ca sunt unii jucatori care au distrus piata cu oferte de pret foarte reduse. Eu comentez si spun ca fiecare este liber sa se ingrijeasca de stabilitatea companiei proprii si Cosmote a revolutionat piata prin preturi mici. In 2010 ne-am implinit obiectivele financiare propuse”, mai spune pentru Wall-Street.ro Kapetanopoulos.
Veniturile Cosmote Romania, al treilea operator de telefonie mobila pe piata locala, au crescut in 2010 cu 7,2%, pana la 468,8 mil. euro, profitul operational al companiei evoluand cu 12,7%, pana la 73,7 mil. euro. Oficialii companiei nu au precizat daca firma a generat si profit net in 2010.
Grupul elen a investit in ultimii cinci ani aproape 1 miliard de euro in operatiunile din tara. “Pentru fiecare 1,4 euro in venituri, am investit 1 euro”, spun oficialii operatorului. Compania va continua investitiile, dar intr-o masura mai m