Producătorul de lactate Tnuva România spune că are la dispoziţie câteva milioane de euro pentru a-şi promova o nouă gamă de produse prin care speră că va ajunge într-un an la o cotă de piaţă de circa 5% pe categoria iaurturilor, a laptelui şi a brânzei cottage.
Totodată prin lansarea gamei Tnuva Slim, care potrivit producătorului favorizează slăbitul prin inducerea unei senzaţii de saţietate de lungă durată, Tnuva intră în piaţa produselor din lapte care au anumite beneficii pentru organism, aşa cum este de exemplu Activia de la Danone, care se promovează ca un "ajutor" pentru tranzitul intestinal.
În ultima perioadă companiile de profil au început să testeze noi segmente de piaţă pentru a-şi putea mări vânzările în contextul în care consumul a fost afectat de scăderea puterii de cumpărare.
"Bugetul pentru promovarea gamei Tnuva Slim, care cuprinde trei iaurturi, un lapte şi brânză cottage, se ridică la câteva milioane de euro. Urmărim în primul an de la lansare câştigarea unei cote de piaţă de 5% pe totalul categoriilor în care este prezent acest produs. Ne dorim să începem să recuperăm cota de piaţă pierdută anul trecut atât prin promoţii, cât şi prin lansări de produse", spune Adriana Ionescu, director de marketing în cadrul Tnuva România.
Potrivit acesteia, anul trecut, produsele Tnuva au ajuns la o cotă de piaţă de circa 5% în totalul pieţei de lactate, de la aproximativ 9-10%, aşa cum susţinea compania că avea în 2009. "Încercăm să ajungem din nou la nivelul de dinaintea crizei, la 10%, dar când se va întâmpla acest lucru este dificil de estimat. Depinde de modul în care îşi va reveni economia pentru că primii afectaţi au fost jucătorii din sectorul premium al pieţei", spune Ionescu.
Ea nu a comentat asupra rezultatelor financiare ale companiei. În 2009, cifra de afaceri Tnuva România a ajuns la circa 21 de milioane de euro, pierde