Cea de-a treia ediţie a show-ului "Românii au talent" a bătut recordurile de audienţă stabilite de precedentele, devenind cea mai urmărită emisiune de divertisment la nivel de market share din 2001 încoace, când a fost introdus sistemul de măsurare a audienţei cu people metere.
Minutul de aur al emisiunii difuzate vineri seară s-a înregistrat la ora 22:14, când peste 5 milioane de telespectatori din întreaga Românie se uitau la Pro TV. La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, în minutul de maximă audienţă înregistrat la 22:25, ratingul show-ului 'Românii au talent" atingea 27,1 puncte, cota de piaţă fiind de 66,0%.
Audienţa medie înregistrată de emisiunea "Românii au talent" difuzata vineri, 4 martie, în intervalul 20.29 - 22.41, a fost pe publicul comercial din mediul urban de 21,2 puncte de rating şi 54,1% cotă de piaţă, de aproape 7 ori mai mare decât audienţa medie înregistrată de Antena 1, care atingea abia 3,3 puncte de rating şi 8,3% cotă de piaţă. Şi la nivelul publicului din mediul urban, diferenţa rămâne la fel de mare, cu ProTv înregistrând 20,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 42,8%, iar Antena 1 doar 4,3 puncte de rating şi 8,9% cotă de piaţă.
Cea de-a treia ediţie a show-ului "Românii au talent" a bătut recordurile de audienţă stabilite de precedentele, devenind cea mai urmărită emisiune de divertisment la nivel de market share din 2001 încoace, când a fost introdus sistemul de măsurare a audienţei cu people metere.
Minutul de aur al emisiunii difuzate vineri seară s-a înregistrat la ora 22:14, când peste 5 milioane de telespectatori din întreaga Românie se uitau la Pro TV. La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, în minutul de maximă audienţă înregistrat la 22:25, ratingul show-ului 'Românii au talent" ati