Fiţă. Ultimul trend în materie de dotări interioare l-au dat germanii: inserturi de piele de somonO firmă de tunning din Germania a reuşit să "creeze" cel mai puternic SUV de serie din lume, pe care bineînţeles l-au dotat la interior cu ceva nemaivăzut, pielea de somon.
Bijuteria pe patru roţi a fost "dezvelită" cu ocazia salonului auto din acest an de la Geneva. Acestea fiind spuse, maşina are un propulsorul V8 twin turbo, adică cu două turbine, de 4.4 litri care dezvoltă nu mai puţin de 670 cai putere. Viteza maximă pe care o poate atinge bolidul ajunge la 300 de kilometri pe oră, iar până la 100km/h se ajunge în doar 4.2 secunde.
Să nu uităm şi de interiorul excentric de care are parte bolidul, care pe lângă inserţiile de somon cu care se laudă, mai putem găsi şi pielea "normală" aranjată cu ajutorul cusăturilor în formă de carouri, volan sport şi pedale din aluminiu.
Fiţă. Ultimul trend în materie de dotări interioare l-au dat germanii: inserturi de piele de somonO firmă de tunning din Germania a reuşit să "creeze" cel mai puternic SUV de serie din lume, pe care bineînţeles l-au dotat la interior cu ceva nemaivăzut, pielea de somon.
Bijuteria pe patru roţi a fost "dezvelită" cu ocazia salonului auto din acest an de la Geneva. Acestea fiind spuse, maşina are un propulsorul V8 twin turbo, adică cu două turbine, de 4.4 litri care dezvoltă nu mai puţin de 670 cai putere. Viteza maximă pe care o poate atinge bolidul ajunge la 300 de kilometri pe oră, iar până la 100km/h se ajunge în doar 4.2 secunde.
Să nu uităm şi de interiorul excentric de care are parte bolidul, care pe lângă inserţiile de somon cu care se laudă, mai putem găsi şi pielea "normală" aranjată cu ajutorul cusăturilor în formă de carouri, volan sport şi pedale din aluminiu.