Criza a fost dură pentru compania producătoare de lactate Tnuva şi le-a redus cota de piaţă la 5%, dar şi vânzările într-un procent semnificativ, însă acest lucru nu a împiedicat compania să lanseze o gamă de 5 produse noi pentru care a investit câteva milioane de euro, au anunţat oficialii companiei.
"Am fost afectaţi de criză, economia a scăzut, iar cota noastră de piaţă a ajuns la 5-6% ceea ce s-a tradus prin reducerea vânzărilor. Dar anul acesta tindem spre o cotă de 10%", a declarat Adriana Ionescu, director marketing Tnuva, într-o conferinţă de presă. Cu un aport scăzut de grăsimi, însă ca toate lactatele Tnuva Slim conţin aceleaşi cantităţi de proteine şi calciu ca şi lactatele integrale, fiind produse din acelaşi lapte Tnuva de calitate europeană. Gama conţine: iaurt Tnuva Slim 1,8% grăsime, iaurt Tnuva Slim cu Fibre 1,8% grăsime, iaurt de băut Tnuva Slim cu fibre 1% grăsime, brânză proaspătă Cottage Tnuva Slim 2% grăsime, lapte Tnuva Slim 0,5%.
Tnuva este o companie producătoare de lactate care îşi propune să ofere fiecărei familii din România produse lactate de calitate pentru o viaţă mai bună. Produsele Tnuva sunt fabricate după reţete locale şi sunt adaptate stilului de viaţă al consumatorilor din România. Acestea sunt produse într-o fabrică construită în conformitate cu exigenţele standard impuse de către Uniunea Europeană. Tnuva România a fost fondată în anul 2003 de către Tnuva Israel - cea mai mare companie producătoare de lactate pe piaţa din Israel - în parteneriat cu Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare.
Criza a fost dură pentru compania producătoare de lactate Tnuva şi le-a redus cota de piaţă la 5%, dar şi vânzările într-un procent semnificativ, însă acest lucru nu a împiedicat compania să lanseze o gamă de 5 produse noi pentru care a investit câteva milioane de euro, au anunţat oficialii companiei.
"Am fost