Cea de-a trea ediţie a emisiunii \"Românii au talent\", difuzată aseară, la ProTv, a reuşit performanţa de a înregistra audienţe şi mai mari decât primele două ediţii.
Această ediţie a devenit astfel cea mai urmărită emisiune de divertisment la nivel de market share din 2001 încoace, de când a fost introdus sistemul de măsurare a audienţei cu people-meter.
Audienţa medie înregistrată de emisiune în intervalul 20.29 – 22.41 a fost pe publicul comercial din mediul urban de 21,2 puncte de rating şi 54,1% cota de piaţă, de apropae 7 ori mai mare decât audienta medie înregistrată de Antenă 1 care atingea abia 3,3 puncte de rating şi 8,3% cota de piaţă.
Şi la nivelul publicului din mediul urban diferenţa rămâne la fel de zdrobitoare cu ProTv înregistrând 20,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 42,8%, iar Antena 1 doar 4,3 puncte de rating şi 8,9% cota de piaţă.
Minutul de aur, peste 5 milioane de telespectatori
Ediţia a treia e emisiunii "Romanii au talent" a fost urmărită în minutul de aur înregistrat la 22.14 de peste 5 milioane de telespectatori din întreaga Românie, iar la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani în minutul de maximă audienţă înregistrat la 22.25 ratingul emisiunii ‘Romanii au talent" atingea 27,1 puncte de rating, iar cota de piaţă a fost de 66,0%.
Tineri surpriză
Surprizele s-au ţinut lanţ şi în cea de-a treia ediţie a emisiunii "Romanii au talent". Talente diverse, oameni cu voci extraordinare, numere de circ şi contorsionism, beatbox şi dans, au fost ingredientele unei seri surprinzătoare care a declanşat din nou ropote de aplauze, lacrimi sau hohote de râs.
Seara talentelor a început cu Marius Ioniţă, în vârstă de 42 de ani din Dâmboviţa. Deşi în viaţa de zi cu zi este şofer profesionist, Marius a reuşit să uimească publicul cu un număr de step şi percuţie şi a