Principala problemă sunt banii. Pentru că proiectul a fost modificat, Colas a cerut mai mulţi bani, adică 8 milioane de euro în plus. Şeful Transporturilor, Anca Boagiu, spune că nu le poate da bani în plus pe un proiect mai ieftin, doar pentru că au "zăcut ca o moluscă pe contractul ăsta până acum şi nu am făcut nimic". Francezii aduc aminte şi că Transporturile au întârziat cu un an exproprierile
La mijlocul săptămânii, Anca Boagiu, ministrul Transporturilor, a anunţat că se va putea circula pe autostrada Bucureşti-Constanţa (A2) de la un capăt la altul, doar că pe porţiunea Cernavodă-Medgidia nu se va merge pe autostradă, ci pe variante ocolitoare.
Principala problemă sunt banii. Pentru că proiectul a fost modificat, Colas a cerut mai mulţi bani, adică 8 milioane de euro în plus. Şeful Transporturilor, Anca Boagiu, spune că nu le poate da bani în plus pe un proiect mai ieftin, doar pentru că au "zăcut ca o moluscă pe contractul ăsta până acum şi nu am făcut nimic". Francezii aduc aminte şi că Transporturile au întârziat cu un an exproprierile
La mijlocul săptămânii, Anca Boagiu, ministrul Transporturilor, a anunţat că se va putea circula pe autostrada Bucureşti-Constanţa (A2) de la un capăt la altul, doar că pe porţiunea Cernavodă-Medgidia nu se va merge pe autostradă, ci pe variante ocolitoare.