Cântăreaţa a semnat un contract de licenţă cu o casă de discuri americană, aceeaşi care vinde muzica unor artişti români ca Dan Bălan, Edward Maya şi Inna. Videoclipul „Trippin“ are peste 5 milioane de vizualizări pe YouTube. „Prinde-mă Aprinde-mă“ are 2.700.000, iar alte cinci videoclipuri ale solistei au depăşit 1,5 milioane de accesări.
Deşi se bazează pe piaţa din România, Andreea Bălan (26 de ani) spune că melodiile în engleză sunt cele care pot aduce succes şi aici, şi în alte teritorii. Piesa „Trippin" a fost licenţiată în Statele Unite la Ultra Records, casa de discuri care are contracte cu alţi artişti români deja „consacraţi" ai muzicii dance, Dan Bălan, Edward Maya şi Inna.
„Este o performanţă incredibilă şi sper ca în curând să merg acolo pentru a susţine concerte", îşi doreşte cântăreaţa. Videoclipul „Trippin" a fost urcat pe canalul YouTube al casei Ultra Records şi are peste 300.000 de vizualizări într-o lună, pe lângă cele aproape 4 milioane de afişări la prima postare a clipului pe platforma video.
Melodia a fost scoasă la vânzare şi pe iTunes, magazinul online Apple, a început să fie difuzată pe radiouri, iar clipul va intra în portofoliul televiziunilor muzicale de specialitate. Andreea aşteaptă ofertele de concerte, pentru că acestea sunt, până la urmă, confirmarea unui succes real peste Ocean.
„Prinde-mă Aprinde-mă" este un alt clip al cântăreţei cu multe vizualizări - 2.700.000 - iar alte cinci videoclipuri au depăşit 1.500.000 de vizualizări. „Cifrele îmi confirmă că eu, într-un spectacol, cânt o oră de hituri", explică Andreea.
Prezenţă pe internet
Pentru un artist, internetul nu mai este doar o modalitate de promovare. A devenit ceva mai mult: o parte importantă a imaginii unui artist, iar Andreea este perfect conştientă de această realitate. Are nu mai puţin de patru site-uri: un